Przypominam jakie jest ZADANIE. Filmowa animacja poklatkowa wykonana w technice stop-motion. Animacja zaprojektowanego przez siebie bohatera (lalki) stworzona na podstawie sekwencji klatek będących zdjęciami. Student pracuje jako animator, który do zrobienia każdej klatki (zdjęcia) przekształca nieznacznie obiekty – lalkę. Decyzja autorska determinowana scenariuszem animacji pozwala nam na określenie scenografii filmu. Możliwa jest praca z techniką kluczowania z blue-box lub green-box, gdzie uzyskujemy wirtualną scenografię wykonaną w programach graficznych.
Do zaliczenia zadania animacja poklatkowa lalka nie powinna być krótsza niż 20 s. Realizacja przewiduje zdjęcia co dwie ramki, dwie fotografie 12 klatek, różnych klatek na sekundę filmu.
Zobacz projekty filmowe Suzie Templeton. http:/www.suzietempleton.com/ film STANLEY, DOG, PETER AND THE WOLF
Przypominam jakie jest ZADANIE.
OdpowiedzUsuńFilmowa animacja poklatkowa wykonana w technice stop-motion. Animacja zaprojektowanego przez siebie bohatera (lalki) stworzona na podstawie sekwencji klatek będących zdjęciami.
Student pracuje jako animator, który do zrobienia każdej klatki (zdjęcia) przekształca nieznacznie obiekty – lalkę. Decyzja autorska determinowana scenariuszem animacji pozwala nam na określenie scenografii filmu.
Możliwa jest praca z techniką kluczowania z blue-box lub green-box, gdzie uzyskujemy wirtualną scenografię wykonaną w programach graficznych.
Do zaliczenia zadania animacja poklatkowa lalka nie powinna być krótsza niż 20 s.
Realizacja przewiduje zdjęcia co dwie ramki, dwie fotografie 12 klatek, różnych klatek na sekundę filmu.
Zobacz projekty filmowe Suzie Templeton.
http:/www.suzietempleton.com/
film STANLEY, DOG, PETER AND THE WOLF
Robert Manowski
Czy można nazbyc książki z wiedza teoretyczna podstawy grafiki
OdpowiedzUsuń